Moj sekret na gładką i świeżą cerę




Witam,

Dziś chciałbym wam przedstawić kosmetyki, które w ostatnim czasie doprowadziły moją cerę do bardzo dobrego stanu. Wyjątkowo mnie to cieszy, bo od dawna zmagam sie z suchymi skórkami ogólnie przesuszoną i wrażliwą cerą. Obecnie moja buzia jest gładka i mięciutka jak u nastolatki :) Niespodzianki zdarzają mi się teraz niezwykle sporadycznie a skóra jest nawilżona i nabrała zdrowego blasku. Co również bardzo ważne,  jeśli już nakładam make up to nie sprawia mi to najmniejszego problemu.  Nic już sie nie waży i nie uwydatnia żadnych suchych miejsc, bo poprostu tych miejsc już nie ma :) Zapewne myślicie, że jest to cały arsenał ciężkich kosmetyków? Nic bardziej mylnego. To zaledwie 3 kosmetyki i jedna mała szczoteczka z Primarka.


Cały sekret mojej wieczornej pielęgnacji to delikatny oczyszczajacy peeling, który wykonuję za pomocą silikonowej szczoteczki. Peeling z Body Shop z witaminą E ( wiecej o nim pisałam tu )  jest naprawdę bardzo delikatny więc można go używać codziennie. Ma kremową konsystencję i cudownie nawilża skórę pozostawiając ja gładką. Plusem jest silikonowa szczoteczka moja akurat z Primarka bo dzięki niej w trakcie oczyszczania wykonujemy również masaż skóry twarzy,  który relaksuje i ujędrnia.


Po tej czynnosci przychodzi czas na aplikację kosmetyku, który pozostaje na mojej twarzy do rana. Używam dwóch na zmianę co drugi dzień. Pierwszy z nich to olej arganowy  ja posiadam ten z firmy MiaFlora. Zdziałał cuda na mojej skórze, jest to mój najlepszy nawilżacz. Kiedyś używałam go codziennie ale mnie zapychał. Teraz używam co drugi dzień i jest bardzo w porządku. Rano skóra jest miękka,  gładka i nawilżona.


Drugi z produktów to serum z witaminą C firmy Balanve Active Formula. Serum jest bardzo lekkie i genialnie wygładza skórę.  Rano budzę sie z rozświetloną cerą gotową na nowy dzień :) To moje pierwsze serum z witaminą C i mogę je wam szczerze polecić.



Oto cała tajemnica, te kilka produktów używanych wieczorem. Ostatnio sprawdza się u mnie powiedzenie "mniej znaczy wiecej" i to zarówno w pielegnacji jak i makijażu.

A jakie są wasze sekrety pięknej i zdrowej cery ?

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. Koniecznie muszę zdobyć te oto cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci serum z biochemii urody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar sprawić sobie serum z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To motto szczególnie w makijażu używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio zaczęłam używać olejku arganowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę zacząć go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zaczęłam stosować mydło siarkowe. Zobaczymy jak się sprawdzi na moją przetłuszczającą się cerę. Może ktoś już stosował?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie tą szczotką!

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym olejków używała ale boję się że właśnie by mnie zapychały :( ale na czoteczkę czaję się już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że prowadzisz fantastyczną wieczorną pielęgnacje.
    Chętnie i ja przyjrzę się bliżej tym kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym chciała taką szczoteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym chciała taką szczoteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z bólem serca, ale dopiero teraz komentuję twoje posty ;) takie serum chcialam juz kupic dawno temu, z TBS maja fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east