Krem na noc, który naprawdę działa ? Mój HIT Teoxane.



Witam,


Tak się ostatnio zastanawiałam ile to kremów przeciwzmarszczkowych i odnawiajacych skórę udało mi się wypróbować przez ostatni rok, było ich kilka. Zadziałał tylko jeden i o nim bedzie ten post.



TEOXANE Perfect Skin Refiner - to mój nowy bohater. Krem odnawiający skórę, który miałam okazję przetestować dzięki próbce z Glossyboxa. 15ml kremu używam od dwóch miesięcy ( aplikacja co drugi dzień ) i właśnie zaczynam trzeci. Wyjątkowa kombinacja kwasu hialorowego, kwasu glikolowego w stężeniu 10% oraz licznych składników aktywnych zawartych w tym preparacie pozwoliło odbudować moją skórę. Nakładając go wyczuwam lekkie mrowienie a po chwili jakby usztywnienie twarzy. Używanie kremu przyniosło świetne efekty. Skóra odzyskała sprężystość i stała się bardziej promienna. Zmarszki mimiczne, które mam nie zniknęły ale sprawiają wrażenie mniej widocznych. Nie zauważyłam też aby przez ostanie miesiące pojawiały się nowe co bardzo mnie cieszy. Tak jak już wcześniej wspominałam nakładając go co drugi wieczór według wskazówek producenta, który radzi aby przynajmniej na początku tak go używać. Naprawę uzdrawia starzejąca się skórę! Kosmetyk ma silne działanie więc warto zadbać o ekstra nawilżenie w ciągu dnia.
W UK pełnowymiarowa wersja kosztuje 70 funtów a w Polskich salonach kosmetycznych za 50ml kremu zapłacimy 345 złotych. Czy to drogo oceńcie same, warto napewno zaopatrzyc sie w próbkę przed zakupem pełnowymiarowego produktu. Kosmetyk jest wydajny moja tubka wydaje się nie mieć końca :). Kosmoceutyki TEOXANE to nowa linia, która tworzy 8 produktów dedykowanych pielęgnacji skóry w ciągu dnia, nocy i po zabiegach kosmetycznych, dlatego warto o nie zapytać w gabinecie. Dziewczyny, nawet mając łatwo zapychajaca się, wrażliwą skórę nie byłam w stanie znaleźć żadnych wad tego kosmetyku.
Moim zdaniem krem naprawdę działa i spisał się w 100% .Polecam.

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. faktycznie może być niezły, chociaż u nas nigdzie go nie widziałam do tej pory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie krem na noc z firmy https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/kremy-na-noc działa tak jak należy. W końcu używam go również od dawna więc widzę efekty w szczególności kiedy wstaję rano. Skóra twarzy faktycznie jest o wiele bardziej nawilżona i wypoczęta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kosmetyk powinien być dopasowany do wieku i typu skóry. Dla kobiet po 40. roku życia marka Dabi'a przygotowała ciekawe propozycje. Są to naturalne kosmetyki - takie jak peptydowe serum do twarzy: https://dabia.eu/produkt/peptydowe-serum-do-twarzy-age-delay/, a także suplementy diety. Synergicznie tworzą programy Inner Outer Care dla jeszcze lepszej pielęgnacji oraz samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east