Mój hit - Restrukturyzacyjna Odżywka Wygładzająca FarmaVita








Jakiś czas  temu będąc w salonie fryzjerskim zafundowałam sobie zabieg regenerujący włosy przy pomocy ultradźwiękow. Nie narzekam na ogólny stan moich włosów bo jak na rozjaśniane to mają się całkiem dobrze. Niestety mam z nimi jeden duży problem, rozczesywanie  po umyciu jest koszmarem i wymaga  anielskiej cierpliwosci. Posiadam szczotke TT oraza tą z włosiem dzika, pomagają porządnie je rozczesać ale nie skracają czasu  moich meczarni. Po ultradzwiekach mam względny spokój na okolo 2-3 tygodnie, a potem problem niestety powraca.
W salonie podczas rozmowy fryzjerki  poleciły  mi  zabieg prostowania włosów produktami K.Liss marki FarmaVita. Podobno rozwiązał by moje problemy z rozczesywaniem a oprócz tego ma wiele innych korzysci.





O to co o zabiegu pisze producent:

K.LISS to innowacyjny Prostujący System Termiczny, trwale prostujący włosy na 3-4 miesiące, dając im niesamowity połysk i blask. Eliminuje puszenie, rewitalizuje i odbudowuje włosy poprzez zaszczepienie hydrolizowej keratyny w głąb włosa za pomocą ciepła. Keratyna rekonstruuje włosy poprzez mocne wiązanie białka. System K.Liss jest idealny do wszystkich rodzajów włosów.
Produkty K.Liss zawierają innowacyjne i ekskluzywne formuły, stworzone, aby w szczególny sposób chronić włosy:
- Nie zawierają szkodliwych formaldehydów;
- Emulsja Neutralizująca K.Liss posiada specjalną kremową konsystencję, pozwala na łatwe i równomierne rozprowadzenie na włosach;
- Restrukturyzujący Keratynowy Spray Ochronny K.Liss jest szybki i łatwy w użyciu. Bogaty w keratynę, która głęboko wnika w głąb włosów;
- Keratynowy Krem Prostujący K.Liss o zapachu wiśni, w 2 praktycznych tubach o pojemności 100ml, wystarcza na 2 aplikacjie na włosach średniej długości (lub 1 w przypadku długich włosów).
- 10 prostych kroków, aby uzyskać proste i zdrowe włosy!


Nie wiem czy zastosuje ten zabieg napewno warto sie nad tym zastanowić. Tymczasem na zachętę zakupiłam odżywkę z serii K.Liss i testuję ją od 4 tygodni. Dzień po dniu przekonywałam się,że oto znalazłam swój HIT. Bogata w keratyne formuła, która ma za zadanie  pozostawiac włosy gładkie, miękkie, lśniące i odżywione i muszę przyznać, że tak właśnie jest !
Odżywka przeznaczona jest do codziennego stosowania, ja ponieważ nie myję włosów codzienne stosuję ją co dwa, trzy dni. Nakładam na 3 minuty a potem spłukuje i gotowe. Rozczesywanie zajmuje mi o około 3/4  mniej czasu co jest świetnym rezultatem ! Nie obciąża włosów z czego również jestem zadowolona i przepięknie pachnie wiśniami.


Dla mnie to naprawdę świetny produkt bo radzi sobie z moim nawiekszym problemem czyli plątaniem się włosów i to jest  wystarczający powód abym była z niego zadowolona. Jeśli macie podobne historie z włosami, z czystym sumieniem Wam go polecam.
W Polsce odżywka kosztuje około 35 zl.

Czy używałyscie kosmetyków do włosów tej firmy i/lub poddałyście się zabiegowi prostowania włosów tą metodą ? Liczę na odpowiedź :)


Pozdrawiam,
Ags








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east