Ulubieńcy z L`Oreal












Dziś parę słów o kosmetykach jednej z moich ulubionych drogeryjnych firm kosmetycznych.  Poniższej trójki używam od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. Zapraszam na mini recenzję :









L`Oreal  Triple Action Glow - krem nawilżający SPF15 

Kupiłam bo potrzebowałam ekstra nawilżenia i nie zawiodłam się. Mimo iż mam suchą cerę, z którą mam najwięcej problemów zimą to ten krem sprawdził się i nadal sprawdza w każdej porze roku. Nie liczyłam na wiele a tu takie pozytywne zaskoczenie.  Skóra wygląda na ładnie rozświetloną i zdrową a dodany filtr SPF15  jest dodatkową zaletą.
Świetnie nadaje się pod makijaż,  mnie nie zapycha ale dziewczyny z cerą tłustą mogłyby  chyba mieć z tym problem.
Krem posiada opalizujący pigment ale jakoś mi to umknęło i nie widzę  tego efektu, troszkę poprawia koloryt skóry.



L`Oreal  Lumi Magique - baza rozświetlająca

Wszystko co rozświetla lub sprawia,  że moja skóra wygląda na nawilżoną i zdrową jest dla mnie strzałem w dziesiątkę :) Ten produkt jest dość delikatny jak na rozświetlacz ale moim zdaniem sprawdza sie znakomicie i tak też sie rozprowadza na skórze (w moim przypadku uprzednio nawilżonej kremem ). Nakładam pod podkład jeśli chcę mocniejszego efektu to na całą twarz lub delikatnie aplikuje tylko na kości policzkowe. Dobrze współgra z podkładem aplikacja na nim nie zruinuje makijażu a tylko go ładnie podkreśli.  Lubię tą bazę, nie używam codziennie ale często do niej wracam.



L`Oreal  True Match - podkład

To mój wieloletni ulubieniec. Odpowiednio dobrany odcień gwarantuje ładny naturalny efekt na skórze.  Jesli lubicie delikatny look to jest to podkład dla Was. Nie obciąża, nie zapycha, nie tworzy efektu maski, świetnie sie rozprowadza i od lat jestem nim zachwycona. Próbowałam innych podkładów ale zawsze do niego wracałam. Gorąco polecam !

Czy używacie któregoś z tych kosmetyków ? Jesteście zadowolone,  czy może rozczarowane ?

Pozdrawiam,
Ags





Komentarze

  1. Mam L`Oreal True Match, ale w ciemnym kolorze czyli na lato..zaś na lato wydaje mi się za ciężki wolę kremy BB... nikt jeszcze nie dogodził kobiecie w 100% no cóż.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam True Match w kolorze W2. :)
    Jest idealnie dobrany do mojej karnacji,ale różni się kryciem od N2 który miałam wcześniej...
    Nie wiem dlaczego tak jest i chyba więcej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj to N4 i jestem z niego bardzo zadowolona, jesli chodzi o krycie to dla mnie jest ono wystarczające ale kazda z nas ma pewnie inne wymagania co do produktu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east