Czy próbowaliście chrupek Sunbites ?










.....Jesli nie to czas to zmienić bo są poprostu pyszne :) Wielozbożowe chrupki sa lekkie i stosunkowo niskokaloryczne. To dobra alternatywa dla wszelakich niezdrowych i tłustych  chipsów.
Świetne jako przekąska między posiłkami lub jako ratunek w sytuacjach awaryjnych. Ja często zabieram do torebki małą 25 gramową paczuszke na "czarną godzinę" :)  Moj ulubiony smak to Sweet Chilli ale podjadałam swego czasu także wersję z cebulką i rozmarynem. Oprócz moich ulubieńców na  angielskim rynku dostępne są jeszcze trzy inne smaki : Kwaśnej śmietany z czarnym pieprzem (!), sera cheddar oraz  lekko solone solą morską.





Będąc w Polsce próbowałam obydwu dostępnych smaków czyli : słoneczną paprykę oraz wiosenną cebulkę. Paprykowy smak bardziej przypadł mi do gustu ale to tylko moje subiektywne zdanie. W Polsce znajdziecie je w 60 lub 110 gramowych  paczkach w UK natomiast pakowane są w 25 gramowe paczuszki.
Próbowaliście ?

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

Popularne posty

Insta @aga_east