S.O.S dla suchej skóry - Palmer's cocoa butter formula z vit. E + mini zakupy w TK Maxx







Będąc posiadaczką suchej skóry,  przez lata poszukiwałam idealnego balsamu do ciała. Szczególnie zimą poprzeczkę co do wyboru kremu stawiałam  wysoko. Gdy przyjechałam do Angli 9 lat temu,  po kilku tygodniach pobytu zauważyłam, że stan mojej skóry pogorszył się i z suchej przeszła w super suchą na  co oczywiście największy wpływ miała angielska woda z kranu i wysokie stężenie chloru w niej. Postanowiłam zapoznać sie z angielską ofertą balsamów do ciala i  na pierwszy ogień poszedł balsam z Palmers'a i tak już ze mną został ! Strzał w dziesiątkę :)




Oto powody dla których go poprostu uwielbiam:

- Balsam genialnie nawilża i stan ten utrzymuje sie cały dzień
- Skóra jest gładka i miękka.
- Po dłuższym stosowaniu koloryt mojej skóry poprawił się
- Kosmetyk wielofunkcyjny, który możemy nałożyć na prawie każdą część ciała.  Sprawdza sie dobrze również jako krem do rąk i stóp.
- Genialny zarówno na lato tak i na zimę ( przynosi ukojenie skórze po opalniu czy  podrażnionej innymi czynnikami )
- Kakaowy zapach
- Bardzo wydajny


Skład: Water (Aqua), Theobroma Cacao Extract (Cocoa), Glycerin, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Propylene Glycol, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Cocos Nucifera Oil (Coconut), Elais Guineensis Oil (Palm), Cetyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter (Shea), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Sweet Almond), Tocopheryl Acetate, Centella Asiatica Extract, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Elastin, Argania Spinosa Kernel Oil, Acetylaringyltrytophyl Diphenylglycine, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed OiI, Hydroxyethylcellulose, PEG-8 Stearate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Behentrimonium Methosulfate, Butylene Glycol, Caramel, Fragrance, Benzyl Benzoate, Benzyl Cinnamate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.


Kosmetyk wart polecenia, szczególnie w okresie jesienno-zimowym, choć jak wyżej wspomniałam dobrze spisuje się cały rok. Szczerze polecam :)


Zajrzałam dziś do TK Maxx. Do niedawna sceptycznie podchodziłam do ich działu kosmetycznego ale dzięki jednej z koleżanek zmieniłam zdanie. Teraz jest to moje ulubione miejsce w tym sklepie razem z działem AGD. Dzisiejszym łupem padły dwa lakiery firmy Ciate w cenie £2.99 każdy.



Wiem, że jesienią wiele dziewczyn preferuje bardziej stonowane kolory ale ja przez wzgląd na pracę mam okazję malować paznokcie tylko w weekend lub na wakacjach więc szaleje !:)





Pozdrawiam,
Ags








Komentarze

Popularne posty

Insta @aga_east