Bourjois Healthy Mix - Podkład w żelu i puder w kamieniu. Letni duet idealny ?




Witam,


W dzisiejszym poście , moje recenzja produktów Bourjois z serii Healthy Mix. Jeśli szukacie kosmetyków na lato ta notka może was zainteresować :) Zapraszam do czytania.



Bourjois Healthy Mix Serum- podkład w żelu. Kupiłam troszkę przez przypadek ( często tak mam :)). Jadąc na drugi koniec Anglii zabrałam ze sobą wszystko prócz...kosmetyczki.  I tak o to musiałam na szybko sobie coś skompletować.  W Bootsie akurat była jakaś promocja i tak o to stałam sie posiadaczką tego podkładu. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona i to bardzo pozytywnie. Po pierwsze kosystencja, lekka i bardzo przyjemna w aplikacji. Po drugie zapach, przyjemny i delikatny. Po trzecie efekt, wykończenie jakie daje ten podkład naprawdę mi się podoba. Nadaje skórze zdrowy i jednolity koloryt. Cera staje sie bardziej rozświetlona przez co wyglada młodziej :). Nadaje się doskonale do cery suchej ale myślę, że każda go polubi. Nie liczcie na mocne krycie,  podkład jest lekki,  wyrównuje koloryt i to tyle. Nie zapycha, nie uwydatnia suchych skórek. Jak dla mnie idealny na lato i gorąco go wam polecam jeśli właśnie poszukujecie fluidu na letnie dni.

Mój odcień to 52 vanilla

Gourjois Healthy Balance - prasowany puder wyrównujący koloryt skóry i nadający jej blask. Trafił do koszyka do kompletu z fluidem. Tutaj jest nieco mniej entuzjastycznie ale zacznijmy od plusów. Po pierwsze jest równie lekki jak podkład i bardzo drobno zmielony. Po drugie zapach, produkty z tej serii bardzo ładnie pachną. Po trzecie matuje cerę ( w moim przypadku na jakieś 6 godzin ) i wyrównuje koloryt. Jeśli chodzi o minusy no to jest to krycie. Z ciekawości chciałam przetestować go pod tym względem nie spodziewając się jakiś rewelacji. Warstwa jaką ja nakładam jest niewystarczająca by uzyskać dobre krycie a znowu nałożenie go więcej niestety kończy się efektem nienaturalnej maski. Może to coś z moją twarzą jest nie tak ale u mnie tak to właśnie wygląda. Osiągam za jego pomocą co najwyżej wyrównany koloryt skóry i tyle. Jeśli właśnie takiego efektu oczekujecie to jest to dobry produkt. Delikatnie i umiejętnie nałożony krzywdy wam nie zrobi :) Ja wolę swój stary dobry True Match Minerals.

Odcień taki sam jak w przypadku podkładu 52 vanilla :)


Podsumowując,  podkład stał się jednym z moich ulubieńców. Puder  mnie nie powalił ale latem będę go sobie używać bo najgorszy też nie jest. Czy to duet doskonały ? Dla dziewczyn z doskonałą cerą może taki być :)  Kosmetyki z serii Healthy Mix są godne polecenia, szczególnie w okresie wiosenno - letnim kiedy to odchodzimy od ciężkich kryjących produktów. Lekkość to ich duży atut i dlatego warto dać im szansę.

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. O fajny :) Ciekawe czy u nas jest dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne jasne odcienie :) mimo wszystko uważam że najlepsze są podkłady mineralne pomimo że ostatni sprawił mi ogromnego psikusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam minerałów, czas chyba najwyższy :)

      Usuń
  3. Uzywalam tego pudru no i też uważam, że nie kryje za dobrze - juz myslalam, ze sama zle nakladam :P ale fakt, zapach ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciemna w sprawach malowania, najpierw muszę się podszkolić, może później spróbuję poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego podkładu, jest świetny :D
    Delikatny, nie za pycha, przyjemnie pachnie :D Co najważniejsze, jest duży wybór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tego podkładu, jest świetny :D
    Delikatny, nie za pycha, przyjemnie pachnie :D Co najważniejsze, jest duży wybór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużyłam opakowanie tego pudru i dość dobrze go wspominam. Choć przy mojej przetłuszczającej się skórze trochę zbyt słabo matowił. Ale za to wyglądał bardzo naturalnie. I ślicznie pachniał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu ale jednak skusiłam się na 123 Perfect Foundation

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east