Glossybox Lipiec 2015 - UK





Witam,

Zapraszam na lipcową odsłonę pudełka Glossybox. Tym razem jest to specjalna francuska edycja "Viva la France" . Wszystkie kosmetyki znajdujące sie w pudełku pochodzą od francuskich producentów.




Noxidoxi - nawilżające serum - baza pod krem. Firma z Bordeaux stworzyła kosmetyk, który nawilża zewnętrzną warstwę skóry oraz dociera także do głębszych warstw. Zawiera antyoksydanty i ma działanie przeciwzapalne, dzięki czemu chroni skórę. Napewno wypróbuję.
Lollipops - nawilżający balsam do ust. Również zawiera antyoksydanty oraz witaminę E.  Chroni usta przed zniszczeniem przez promienie UV. Balsam ma piękny kremowy i słodki zapach.
Teoxane Cosmeceuticals - krem na noc. Zawiera kwas hialuronowy, 10% kwasu glikolowego oraz uspokajające skórę składniki. Na początek nakładamy go co drugi dzień, możemy poczuć lekkie mrowienie po aplikacji. Kosmetyk ma silne działanie dlatego należy zadbac o super nawilżenie skóry w ciągu dnia. Już nie mogę się doczekać kiedy go zaaplikuje.
Yves Rocher - perfumy. Kwiatowy lekki mix. Przypomina mi perfumy " Być może", których używała moja mama i babcia :) Generalnie jest to zapach dla dojrzałej kobiety więc jeszczenie dla mnie.
Glossybox - turystyczna kosmetyczka. Dla mnie bardzo przydatna rzecz. Zawsze mam jakiś problem z plastikowymi woreczkami, które dostajemy na lotnisku. Wieki zajmuje mi ich zamknięcie. Tutaj mam zameczek, więc nic mi się nie rozleci. Super :)









Pudełko przypadło mi do gustu i uważam je za jedno z bardziej udanych.
A jak wam się podoba ?

Pozdrawiam,
Ags







Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawił mnie ten balsam :) Też znam zapach perfum "Być może"!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam glossybox, za każdym razem coś fajnego dają :D a w tym wydaniu bardzo urzekła mnie ta kosmetyczka :D jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam Glossybox, ale te rzeczy prezentują się uroczo *.* Najbardziej zaciekawiły mnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawiły mnie te perfumy, może kiedyś przekonam się do Glossybox

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka fajnie się prezentuje, ale cały zestaw ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile płacisz za te pudełko?
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne, zainteresowały mnie zwłaszcza perfumy

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy prezentują się interesująco i jeszcze te pastelowe kolorki;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie pudełeczka wypełnione po brzegi kosmetykami są fantastyczne! Niby wszystko wybiera sklep ale zawartość zawsze jest satysfakcjonująca.Marzą mi się te perfumki od Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie pudełeczka wypełnione po brzegi kosmetykami są fantastyczne! Niby wszystko wybiera sklep ale zawartość zawsze jest satysfakcjonująca.Marzą mi się te perfumki od Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaintrygowały mnie perfumy, gdyż porównałaś je do "Być może". Moja mama również ich używała, myślę, że muszą być wyjątkowe. Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten francuski perfum uwielbiam ten zapach !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta kosmetyczka :)
    pozostałe kosmetyki również ciekawe, za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kosmetyki, jestem zaintrygowana zapachem tych perfum, z opisu wydają mi się cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum, które otrzymałaś. Dasz znać jak wrażenia? :)
    Poza tym ciekawy motyw przewodni. Dla mnie Francja kojarzy się z perfumami - przypadek? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jestem ciekawa zapachu tych perfum. Hm, jeżeli są dostepne w YR to musze koniecznie poniuchać. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie mialam takiego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zawartość pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east