Glossybox Wrzesień 2015 - UK





Witam,

Dziś kolejna odsłona pudełeczka Glossybox. Wrzesniowa edycja pod nazwą "style edition" to zbiór produktów pełnowymiarowych co jest bardzo miłą niespodzianką. Zapraszam na krótki przegląd:

Maria Nila - maska do włosów,  która zawiera składniki nawilżające, wzmacniające i ochronne. Będzie dobra zarówno do włosów naturalnych jak i tych po koloryzacji. Nie zawiera siarczanu oraz parabenów i jest w 100% weganska. Nie mogę się doczekać efektów.



Invisibobble - nie wiem czy muszę je wam przedstawiać.  Plastikowe spiralki do włosów dzięki którym wasze włosy po rozpuszeczeniu nie odkształcą się.  Gumka nie niszczy i nie łamie kosmyków. Używam od dawna. Kilka nowych zawsze się przyda :)


Nails Inc - lakier do paznokci. Do wyboru dwa odcienie, hity tej jesieni, khaki lub blush pink. Ja w pudełku znalazłam ten drugi i bardzo sie z tego cieszę bo kolor wygląda interesująco.


Bellapierre - połyskujący cien do powiek. Według producenta nie osypuje się i nie roluje na powiekach, kolor pozostaje na długo. Odcień szarości lekko zmieszany z beżem, idealny dla mnie. Podchodzę do tego kosmetyku trochę sceptycznie ale napewno wypróbuję.




Marsk - profesjonalny pędzelek do nakładania cieni. Precyzyjny kształt, który pomaga wykreować perfekcyjny makijaż oka. Świetny dodatek do cieni z pudełka.



Podsumwując, dosyć ciekawe pudełko i chyba pierwsze, które w całości trafiło w mój gust ( mam nadzieję, że cienie będą ok ). A jak wam się podoba ?

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

Popularne posty

Insta @aga_east