Zapraszam na rozdanie !

Witam,

Z wielką przyjemnością zapraszam na moje pierwsze rozdanie.
Do wygrania dwa zestawy kosmetyków!
Pierwszy z nich to szampon i mini odżywka firmy Soap&Glory :)



Drugi zestaw to krem oraz spray do ciała firmy Ted Baker :)


Aby wziąć udział w rozdaniu, należy dodać mój blog do obserwowanych oraz odpowiedzieć na pytanie w komentarzach pod postem: Jaki jest wasz ukochany kosmetyk do pielęgnacji włosów lub ciała i  dlaczego ?
Nie zapomnijecie zostawić swój nick ! :)
Na zgłoszenia czekam do 16 kwietnia. Ogłoszenie wyników 19 kwietnia.
*Rozdanie będzie rozstrzygnięte jeśli uzyskam conajmniej 30 zgłoszeń.



Powodzenia !!! :)

P.S Jeśli lubicie zakupy online i wciąż poszukujecie okazji i promocji zapraszam na mój drugi blog : behappythirty.blogspot.com

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu,ale mam problem z obserwowaniem blogów :( Mam nadzieję,że to chwilowe :)
    Obserwuje przez google+

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu.Obserwuje jako Megi. Banner umieściłam tu : http://duszy-czar.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o ulubiony produkt do pielęgnacji to wybrać jeden było by mi dość ciężko bo uwielbiam wszystkie produkty firmy Balea i urzekły mnie chyba dlatego że mają w miarę delikatny skład i szeroką bazę zapachową <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Twój blog jako Andżelika S.
    Moim ulubionym produktem jest balsam do ciała firmy Sweet Secret o zapachu piernikowym. Uwielbiam go, ponieważ Jego zapach jest obłędny. Pachnie przyprawami korzennymi, jest na bazie imbiru i miodu, dzięki czemu pielęgnuje skórę, pozostawiając przy tym długotrwały, kuszący, słodki zapach. Balsam daje uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Receptura balsamu intensywnie nawilża i głęboko odżywia skórę, poprawiając jej jędrność i gładkość. Przepiękny zapach relaksuje i odpręża oraz poprawia nastrój.
    Dodatkowo dodałam w banerze na swoim blogu o Twoim konkursie (http://joyintesting.blogspot.com/).
    Mój adres e-mail to: aszika30@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Dorota Iron (o ile mi nic nie zepsuło w ustawieniach ;)).
    Jeśli chodzi o ulubiony produkt do ciała, to jestem po uszy zakochana w musach Tutti Frutti od Farmony. Mają genialne owocowe zapachy (używam Melon+Arbuz i Brzoskwinia+Mango), które dość długo utrzymują się na ciele - a nawet w pomieszczeniu i na pościeli, bo nierzadko jak rano wchodzę do pokoju, to wciąż pachnie musem. ;) Są dla mnie idealne, doskonale nawilżają moją skórę, jest gładka i pachnąca. Bardzo Ci je polecam. :) Chcę też wypróbować inne wersje zapachowe i zachęcam do recenzji na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Oblivion, bo coś mi ostatnio szaleją nicki na Google+. :/

      Usuń
  5. Obserwuje jako zaczarowanaa
    Mój ulubiony kosmetyk do ciała to zdecydowanie masło do ciała tutti frutti :) Uwielbiam go za piękne zapachy - co ważne nie chemiczne, utrzymujące się na ciele. Konsystencja jest również lekka i przyjemna, masło szybko się wchłania i nie pozostawia tłuste warstwy. Cena również jest przyjemna - nieco ponad 10 zł. - warto wypróbować :) Dla mnie to zdecydowanie ulubieniec, miałam wersje liczi rambutan i chcę wypróbować pozostałe także ;)
    Dodam ze peelingi z tej serii są równie świetne ;)

    W razie czego podaje tez mój kontakt i jakbym wygrała (w co wątpię) to prosiłabym o kontakt w razie czego - zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    Cudowne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako : Pink Lipstick
    Ja bardzo lubię wodę brzozową do włosów :) Bardzo ładnie pachnie, zmiękcza mi włosy i bardzo odżywia.

    mój email- pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Włosowe Inspiracje

    Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest odżywka regenerująca od Yves Rocher, ponieważ świetnie nawilża moje włosy i pięknie wydobywa z nich mój naturalny skręt.

    Dodatkowo dodałam banerek z linkiem do Twojego rozdania na swoim blogu: wlosowe-inspiracje.blogspot.com

    Mój mail: wlosoweinspiracje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako liwaj1,
    Mój e-mail ; hannachodorowska.55@wp.pl

    Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest ze Schwarzkopf odżywka w sprayu regeneracyjna do włosów z olejkiem arganowym .
    Uwielbiam ją za skuteczne działanie i zapach bo ma bardzo smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Sandi Cullen
    e- mail niunia3_17@o2.pl
    Moim ulubionym kosmetykiem do włosów jest szampon Nivea Hydro Care. Po nim włosy są miękkie, nawilżone, nie potrzeba żadnych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja ustawiam się w kolejce ponieważ przydałoby mi się coś do włosów,które ciągle mi się przetłuszczają :3
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    E-mail muffinka2211@o2.pl
    Moimi ulubionymi kosmetykami do włosów są szampon i odżywka do włosów firmy Alterra.Cały czas włosy mi się przetłuszczały,ale od kiedy przeczytałam o nich (na kilku blogach) pomyślałam czemu by nie spróbować?! Kupiłam za około 1o złotych szampon.Sprawdził się.Moje włosy nie przetłuszczają się tak bardzo,jednak nie jest idealnym szamponem.Na krótki czas sie sprawdza,ale jeśli chodzi o dłuższą metę to nie polecam,chyba,że to tylko na moich włosach tak jest ://
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl
    W zasadzie to nie mam ulubionego konkretnego kosmetyku, gdyż uwielbiam testować wszelkie nowinki kosmetyczne i lubię mieć w łazience duży arsenał kosmetyków.
    Ostatnio moje serce skłania się często ku olejkom (np olejek do ciała jaśmin indyjski Orientana)i kosmetykom z egzotycznymi ekstraktami im dziwniejsze z nazwy tym lepiej, dające uczucie odprężenia i relaksu, będące ucztą dla ciała i zmysłów. Moja twarz ostatnio "zasmakowała" w kremie egipskim Egyptian Magic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Barbara Lewalska (chyba :P albo Immortelle)
    xximmortellexx@gmail.com

    Moją zmorą jest cera wrażliwa, upstrzona gdzieniegdzie popękanymi naczynkami i zaczerwienieniami. Dłuuugo poszukiwałam specyfiku, który ją ujarzmi i sprawi, że nie będę musiała nakładać na twarz grubej warstwy kryjącego podkładu (który zresztą tylko pogarszał sytuację). Z pomocą przyszedł mi krem nawilżająco-kojący Eveline na dzień i na noc :) Efekty pojawiły się dość szybko i natychmiast oddałam kosmetykowi nie tylko twarz, ale i serducho :) Luby budząc się przy mnie nie krzyknie z przerażenia na widok czerwonej gęby :D Idealnie jeszcze nie jestm, jednak mam nadzieję, że już latem będę mogła swobodnie paradować z "nagą" skórą i czerpać radość z upalnych dni. Do tej pory przeżywałam horror, nie wspominając o zapchanej ciężkim podkładem cerze.
    Tak więc na dzień dzisiejszy krem Eveline do cery naczynkowej jest moim absolutnym "must have" i zarazem kosmetycznym przyjacielem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki jest wasz ukochany kosmetyk do pielęgnacji włosów lub ciała i dlaczego ? moim ulubionym kosmetykiem do twarzy i włosów jest olejek arganowy z dodatkiem olejku makadamia, idelanie sprawdza sie na moje suche koncówki oraz pieknei nawilża moja suchą skórę ;)

    mazgoo silent thelma
    thelma87@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kosmetyków :) Jednak krem do rąk to podstawa. Mam 100% męską pracę, która niszczy moje dłonie. Uwielbiam kąpać moją córeczkę i gładzić znów rosnący brzuch żony. Obydwie zasługują na najdelikatniejszy dotyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick : paul75i1
    Email: paul75i1@wp.pl
    Mój ulubiony kosmetyk do włosów i ciała to masło kakaowe do ciała Isana. Dlaczego ? Po pierwsze otrzymujemy pół litra (!) kremu za jedynie 10 zł. Po drugie pachnie naturalnie i pięknie. Po trzecie przypomina budyń ;) Po piąte - znakomicie nawilża. Po szóste- można stosować go też go na włosy ( kremowanie włosów). I jest zamknięty w praktycznym , plastikowym opakowaniu. Ponad to jest łatwo dostępny ( wszystkie Rossmanny) ,dostępny w innej wersji zapachowej,wszechstronny i zawiera dużo naturalnych składników ,wysoko w składzie, co jest raczej niespotykane w dzisiejszych kosmetykach. Dla mnie ideał! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nick: Biśka
    e-mail: biska_mala@wp.pl

    Ulubiony kosmetyk do włosów i ciała? Mogłabym długo wymieniać, ale najlepszym i niezastąpionym produktem jest od dawna czarne mydło syberyjskie Babuszki Agafii. Najwspanialsza rzecz jaką mogłam sobie zafundować. Jest wydajne, ma naturalny skład (co jest dla mnie bardzo istotne), pięknie pachnie ziołami. Przyjemnym akcentem są też zatopione w mydle listki brzozy. Kosmetyk nadaje się idealnie do mycia włosów i całego ciała. Doskonale zmywa wszelkie zanieczyszczenia z włosów, pozostawiając je lekkie i puszyste. Jeśli chodzi o skórę to mój number ONE do mycia twarzy. Dzięki niemu pozbyłam się uporczywych wągrów i zlikwidowałam problem błyszczenia w strefie T. Jednak stara prawda znów się sprawdza, że to co z natury pochodzi najlepiej nam służy. Mojego mydełka na nic innego w życiu nie zamienię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : Aleksandra Zdanowicz
    e-mail : azdanowicz94@gmail.com

    Moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji włosów jest maska intensywnie regenerująca Biovax. Moje włosy po niej wyglądają o wiele lepiej, niż po innych maskach, czy odżywkach. Są miękkie, lśniące i nie plączą się - a to dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim top kosmetykiem do włosów jest odżywka do włosów kręconych firmy Rossman. Mam niesforne kręcone włosy a ona działa na nie jak magiczna różdżka, włosy po niej są lśniące i jak 'sprężynki' oraz łatwiej się je rozczesuje. Najlepsze w tym wszystkim jest to ile ona kosztuje i na ile wystrarcza, nigdy nie przestane jej kupować!

    Klaudia Gargaś, klaudgarg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ukochany kosmetyk do włosów
    Powinien je wzmacniać na każdy sposób.
    Taki właśnie jest szampon Organicum,
    Stosuję go, bo problemów z włosami mam bez liku.
    Choć są średniej długości
    To cierpią na wiele dolegliwości.
    Nigdy atutem moim nie były,
    Szampon ten dodaje im dużo siły.
    Zauważam, że dzięki niemu
    Z przetłuszczaniem nie mam już problemu.
    Problemem nie jest też rozczesywanie
    I ciągłe włosów się splątywanie.
    Do wzrostu szampon się także przyczynił
    I w gęste, blond loki me włosy zamienił.
    Za te wszystkie cechy go cenię,
    Na żaden inny nigdy nie zamienię!
    obserwuję jako: vesp007er (vesper lizbark)

    OdpowiedzUsuń
  21. ruda_kita@gazeta.pl
    Biovax maska do włosów z owej serii z olejami :)(brązowe pudło)
    zapach, działanie i cena na plus

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: K. Kasieńka
    Ja uwielbiam oliwkę Hipp- jest świetna! Nadaje się do nawilżania ciała. Wystarczy odrobina a nawilżenie- bajka. Zmywam nią makijaż, równie świetnie się sprawdza. Nakładam ją na włosy, dzięki czemu są nawilżone i po prostu ładniejsze. Kosmetyk-orkiestra! ;)
    e-mail: kachakaskakasienka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako: Missisipi
    Mój ulubiony kosmetyk to waniliowy mus do ciała z Avon. Ma obłędny, pyszny zapach mojej ukochanej wanilii, dzięki czemu mogę z nim zasypiać, a ponieważ utrzymuje się na skórze długo, również budzić :) Doskonale pielęgnuje moją delikatną skórę, nawilża ją, sprawia, że jest miękka i wygląda zdrowo.
    E-mail: ania.maj68@onet.pl

    Mam pytanie, czy zwycięzca jest wybierany poprzez losowanie, czy Ty wybierasz go sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wybiorę sama na podstawie waszych odpowiedzi. Dwa najciekawsze opisy wygrają nagrody :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. obserwuje jako: sylwia piekarska
    najlepszy kosmetyk: zdecydowanie olejki alterry
    -piękne zapach
    -idealne do masażu
    -idealne do olejowania włosów, skóry i paznokci
    -niska cena
    -ogromna wydajność
    -poręczne opakowania
    -zapach naprawdę długo utrzymuje się na ciele/ włosach ( a każdy pyta co to za piękne perfumy :) )
    -OCM (oczyszczanie buzi)
    mnóstwo plusów, zero minusów i jak tu ich nie kochać? :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    e-mail: sylwiapiekarska28@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Engelous

    Mój ulubiony kosmetyk to krem do twarzy matująco-nawilżający z Ziaji 25+
    Pięknie pachnie, świetnie nawilża moją twarz, delikatnie ją matowi. Jest idealny pod makijaż, jest tani, wydajny, ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie uczula. Gorąco go polecam:)

    E-mail: aniadiabli@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Jovita****


    Mój ulubiony kosmetyk to masło kakaowe z Ziaji :)
    Cudownie pachnie, a po użyciu moja skóra jest delikatna, pachnąca i głodka.
    Bardzo wszystkim polecam ;D

    E-mail: robo1314@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako Serenitka B
    Email: akasha162@interia.eu
    Moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji włosów jest Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur w formie psikadełka;)
    Uwielbiam wszelkie psikadełka do włosów (bo nie obciążają mi włosów) ale to ma wszystkie pod sobą.
    Mam długie,plątające się jak u Meduzy Gorgony kłaczki i tylko ta odżywka pozwala mi je gładko rozczesać bez szarpania i wyzywania na szczotkę;D
    Z czasem zauważyłam znaczne zregenerowanie włosów i to ze dobrze chroni je przed wysuszeniem suszarką. Polecam szczególnie dla posiadaczek zniszczonych włosów:)

    Wiersze nie oddadzą jej wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: ania.w26
    Mój email: ania.wojtowiczz@gmail.com

    Zdecydowanie moimi ulubionymi kosmetykami do ciała są kosmetyki Tołpy. Używam zarówno serum antycellulitowego, które naprawdę działa i przy odrobinie sportu i regularności w stosowaniu potrafi zdziałać cuda.Dodatkowo świetny jest również peeling antycellulitowy:)) Stosuje również mleczko nawilżające, ponieważ posiadam wyjątkowo sucha skórę. Jestem całkowitą fanką TOŁPY:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję przez google + jako szeriapple owoc.
    Email: szeriapple@gmail.com

    Moim dużo ulubionych kosmetyków, ale napiszę o balsamie do ciała marki Joanna o zapachu bzu. Po pierwsze pachnie naprawdę przepięknie, niczym świeżo zerwany bukiet bzu a po drugie naprawdę nawilża moją skórę i jest bardzo tani. Jest nieco problem z dostępnością dlatego jeżeli już uda mi sie go znaleźć to kupuje na zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako dobiezka
    dobiezka@o2.pl

    Ostatnio maska marokańska, ponieważ idealnie nawilża moje włosy "od cebulek, aż po same końce" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east