Glossybox Kwiecień 2015 -UK + Mini rozdanie ☆☆☆☆








Witam,


Dziś zapraszam na kwietniową odsłonę pudełeczka Glossybox. Tym razem muszę przyznać sam design opakowania bardzo mi sie spodobał a o to co znalazłam w środku :




Lord&Berry - Lipstick Pencil in Kiss - szminka w postaci kredki do ust w dość odważnym kolorze. Niestety za odważny dla mnie.
POP Beauty - Kajal Eyeliner Pen - kredka a raczej pisak do oczu. Może ułatwić aplikację szczególnie początkującym.
Darphin - Exquisage  Beauty Revealing Cream - za tą długą nazwą kryje się doskonale nawilżający i odrzywczy krem do twarzy , który pokochałam od pierwszego użycia ( szkoda, że to tylko próbka :))
Colour Club - Barely There Nail Polish - lakier do ponakci i tyle w tym temacie. Kolejny nudziak do kolekcji....
Nougat London - Soothing Bath Pearls - perełki do kąpieli o zapachu jaśminu i tuberozy.






Kolejny raz coś tam wykorzystam , coś tam z użyję. Jesli któraś z was jest zainteresowana kredką do ust Lord&Berry to chętnie ją oddam w dobre ręce.  Zostawcie komentarz pod postem jeśli chcecie wziąść udział w mini rozdaniu! Czekam na was do 21 maja :) 
Będzie mi bardzo milo jeśli dodasz moj blog do obserwowanych.

Pozdrawiam, 
Ags




Komentarze

  1. Bardzo chętnie przygarnelabym tą kredkę do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do mini rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chętnie przygarnę kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chętnie bo to mój kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja równiez się zglaszam, a blog dodany do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnę! :)

    www.xtestowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się do rozdania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią zgłaszam się
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    mam w kręgach jako kanwuję czytam testuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością przygarnęłabym tą kredkę. To zdecydowanie mój styl i kolor, zwłaszcza, że tamta mi się już kończy ;)
    Życzę wszystkim powodzenia w mini rozdaniu (chyba każdemu się przyda ;)).
    Dużo uśmiechu i pozytywnej energii, skarbie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ukrywam że chętnie przygarnę to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z wielką chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east