Nike Internationalist, czyli moje zamiłowanie do klasyki

Witam,


Jedną z moich największych słabości są buty, a dokładnie klasyki sportowe, które namiętnie kolekcjonuje.
Model Nike Internationalist chodził za mną już jakiś czas i kiedy tylko natknęłam sie na obniżki nie zastanawiałam się długo :)



Urzekł mnie ich kolor taki świeży i letni no i lubię takie niestandardowe połączenia.



Klasyczne, proste i mega wygodne w klimacie oldschool. Lata 80 to jest to! :)


Dzieki kodowi promocyjnemu na stronie Asos.com zamiast £67 zaplacilam £46.90 :)

Jestem ciekawa, czy znajdzie sie ktoś z podobną pasja ?

P.S Jeśli lubicie zakupy online zapraszam na mój drugi blog: behappythirty.blogspot.com
Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. Cudne buty.bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,piękne a numeracja. normalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ja noszę rozmiar 38 więc jest to 5 w UK i pasują idealnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dziękuję za informację ,mam je "na oku" i wacham się między kolorem tym kolorem a różowym,który także. jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem chyba które to :) również mialam na nie "oko" . Wygraly niebieskie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east