Co kryje kobieca torebka ? :)




Witam,

Dziś post o tym  co kryje moja torebka. Każda z nas ma w niej  swoje skarby.  Jeśli jesteście ciekawe co mam ja, zapraszam do przeczytania postu :)

Nie ruszam sie z domu bez telefonu, w tych czasach mając tylko telefon jesteśmy w stanie idąc po zakupy załatwić kilka inych spraw.
Obowiązkowe są również słuchawki,  mam chyba z 5 par, kupuję za kazdym razem jak zapomnę z domu :) Uwielbiam muzykę w podróży.  Nawet jeśli to tylko krótka przejażdżka autobusem.


Moge obejść sie bez portfela ale zawsze mam kartę kredytową. W mojej torebce nie może zabraknąć małego notesu, który jest kalendarzem z 2010 (!). Zawiera tak wiele ważnych dla mnie informacji, że został ze mna do teraz. Ciągle dopisuję tam coś nowego. Czasem przebywam poza domem cały dzień, przemieszczam się i na wypadek rozładowania telefonu mam ze sobą power bank którego moc wystracza na półtora naładowania. Bardzo przydatny gadżet.




Oczywiście mam małą kosmetyczkę a w niej miniaturki kosmetyczne : krem do twarzy , bb krem, , tusz tak na wszelki wypadek. Bibułki matujące, genialne podczas upałów, chusteczki do demakijażu. Pilnik i gumki  do włosów, w pracy niezastąpione.  Polecam  invisi bobble jesli tak jak ja większość dnia spędzacie w spiętych włosach. Nie ciągną,  dobrze się trzymają i nie przyprawiają o ból głowy. Coraz więcej dni słonecznych nawet tu w Anglii sprawiło,  że moje okulary przeciwsłoneczne powróciły do torebki, teraz muszę sie tylko zaopatrzyć w krem z wysokim filtrem ( wiem , wiem już dawno powinnam to zrobić )  i będę gotowa na lato :)


Oprócz wymienionych powyżej w mojej torebce często można znaleźć paragony, bilety i wszechobecne drobne których nigdy nie jestem w stanie się pozbyć :)
Co kryją Wasze torebki ? Bez czego nie ruszacie sie z domu ?

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

  1. Ja mam pełno szminek zawsze ze sobą,telefon,słuchawki i perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najniezbędniejsze rzeczy :) Ja też nie jestem w stanie wyjść z domu bez słuchawek :) Notes z 2010, matko, ja zapiski w kalendarzach prowadzę przez jakieś trzy dni, a potem to olewam, haha :D Ogólnie fajny post :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Telefon, klucze, chusteczki, żel antybakteryjny i pomadka do ust! Tak tak i portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. He he słuchawki. Jesteś chyba już kolekcjonerką.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torebka i piękny porządek w niej masz aż zazdroszczę;) moja chyba nie ma dna tyle- się w niej mieści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha damskie torebki zwykle wydają się nie mieć dna :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east