Glossybox Czerwiec 2015 - UK




Witam,

Całkiem niedawno dotarło do mnie najświeższe pudełko Glossybox. W tym miesiącu jest to edycja festiwalowa. Lato to czas wszelkich festiwali i zabaw w plenerze. Z tą myślą zostało skomponowane te pudełeczko. Jeśli jesteście ciekawe co znalazłam w środku zapraszam do przeczytania całego postu :)


MONU Spa - orzeźwiająca mgiełka idealna dla skóry zmęczonej. Mieszanka olejków z cutryny , pelargoni oraz drzewa różanego rozpylona na skórze doskonale ją orzeźwi. Zapach akurat mi nie przypadł do gustu ale w upalne dni może być przydatnym kosmetykiem.
Glossybox flash tattoos - hit sezonu, czyli świecące złote i srebrne tatuaże. Wyglądają super na opalonym ciele. Doskonały dodatek do festiwalowego outfitu :) W sierpniu będę na weselu którego tematem przewodnim jest festiwalowy look. Tatuaże bardzo mi sie przydadzą.
HALO - bezzapachowe chusteczki do twarzy. Oczyszczają twarz z makijażu,  warto mieć właśnie taką mini wersję w torebce.  Nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.
Kueshi - lekki krem antycellulitowy :) Mix naturalnych składników i antyoksydantów, który stymuluje krążenie krwi. Tonuje skórę i walczy z nieestetycznymi dołkami na udach. Sezon na szorty właśnie się rozpoczął.  Takich kosmetyków nigdy nie za wiele :)
Essence - żelowy lakier do paznokci.  Nowa formuła,  którą napewno wypróbuję. Nareszcie trafił mi się kolor, który bardzo mi się podoba.






I to tyle, zawartość całkiem przyzwoita, z użyję wszystko :)
Jak wam sie podoba festiwalowe pudełko Glossybox ? 

Pozdrawiam,
Ags



Komentarze

  1. Dostałam dokładnie taką samą zawartość ale ja nie jestem z niej zadowolona!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest z tymi pudełkami, że nie każdemu przypadają do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier nie w moim kolorze, tatuaże są świetne, tylko nie jestem na tyle opalona by ładnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east