Glossybox Styczeń 2015 - UK








Witam,


Dziś chciałbym wam przedstawić zawartość styczniowego Glossyboxa. To moje pierwsze pudełko i muszę przyznać, że nie mogłam się go doczekać. Wizualnie wygląda ono bardzo ładnie.
Oto co znalazłam w środku :



MeMeMe - brązowa kredka do oczu
Nicka K New York - róż do policzków
Jelly Pong Pong - żel rozświetlający do twarzy
Kueshi Natural & Pleasant Cosmetics - rewitalizujący tonik do twarzy
Naked Lips - organiczny balsam do ust
Wszystkie kosmetyki w pudełku są w wersjach pełnowymiarowych.


W środku znalazłam także krótki list, informacje o produktach które otrzymałam oraz bon w wysokości 25 funtów w sklepie www.HelloFresh.co.uk
Tak jak wspomniałam na poczatku,  jest to moje pierwsze pudełko i myślę, że zawartość jest dość ciekawa. żadna z tych marek nie jest mi znana więc tym bardziej jestem ciekawa tych kosmetyków. Założyłam sobie, że przetestuje kilka  Glossybox-ów aby wyrobić sobie o nich własne zdanie. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi kupować w ciemno  i zapewne ja znajdę w którymś z pudełek kosmetyk totalnie nie dla mnie. Jestem jednak pewna, że komuś na pewno przypadnie do gustu i znajdzie nowy dom :). Tymczasem zabieram się za testowanie i już jestem ciekawa co przyniesie luty :)



Miłej niedzieli,
Ags

Komentarze

Popularne posty

Insta @aga_east