Lakiery do paznokci, których używałam w 2014







 Podsumowań nadszedł czas jak to zwykle bywa gdy żegnamy stary rok. Ja nowy zaczynam od porządków w szafie i toaletce. Przy okazji mialam okazję przejrzeć swoją kolekcję lakierów, których używałam w 2014 :)





Tak wiem, przeważają róże, beże i korale ale muszę przyznać, że lubię takie kolory. Ilość tych lakierów świadczy o tym, że szukałam swojego nudziakowego ideału. Nie znaczy to jednak, że nie szalałam więc znalazło się także parę mocniejszych i ciemniejszych odcieni. Próbowałam lakierów różnych marek: nails inc., Golden Rose, Rimmel, Mua, Ciate, Sparitual.
Najczęściej na moich paznokciach gościły dwa kolory z Essie. Cute as a button, który w rzeczywistości jest jaśniejszy ( za nic nie mogłam tego uchwycić aparatem ) oraz Sugar daddy to moi faworyci.



Poniżej lakier, który wygląda jak miniaturka z Essie a tak naprawdę jest jego tańszym odpowiednikiem z angielskiego Bootsa. Lakier nie jest zły ale ja jakoś lepiej radzę sobie z szerszym pędzelkiem,  ten posiada wąski. Trwałość nie powala ale ogólnie daję słabą 4, cena jest przystępna więc warto przetestować. 



A na kolejnym zdjeciu ponownie Essie, wyglądają bardzo podobnie ale......


Buteleczka po lewej to wymieniony wyżej Sugar daddy, którego krycie jest dość delikatne a pędzelek szeroki. Po prawej natomiast wersja ( podobno amerykańska ) z wąskim pędzelkiem oraz całkowitym kryciem - Romper room.


To kolejny rok w którym główną rolę zagrały lakiery z Essie. Jednak duże wrażenie na mnie wywarły także lakiery Golden Rose, są naprawdę godne uwagi. Już kiedyś wspominałam o tym, że okazji do malowania paznokci u rąk mam niewiele bo tylko w weekendy lub wakacje ale sprawia mi to radość stąd ta kolekcja,  która w 2015 zapewne się powiększy. :)

Pozdrawiam,
Ags

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east